Recruitment mogelijkheden

De markt voor topkandidaten is al een tijd overspannen. Als organisatie wil je het verschil maken. De eerste indruk maak je maar één keer.

Gamification kan je helpen om jouw problemen in het recruitment proces op te lossen. Welk aanname proces past bij jouw doelgroep? Generatie Z (1996 – 2010) en generatie Alpha (Next gen 2010 – 2025) bijvoorbeeld ervaren geen aparte online en offline realiteit meer. De toptalenten van vandaag en morgen willen aangesproken worden in een digitale omgeving.

Dus wil je toptalent van morgen aanspreken? Wil je meer diversiferen? Of ben je op zoek hoe gamification op andere manieren kan bijdragen? Ontdek wat gamification in recruitment voor jouw organisatie kan betekenen.

De lifetime journey van een nieuwe medewerker begint bij de eerste kennismaking. Vervolgens doorloopt de kandidaat het werving en selectieproces. Bij een succesvolle match wordt de onboarding voorafgegaan door een pre-boarding.

Door in het proces gebruik te maken van je eigen tool, in je eigen stijl en met jouw energie maak je een impactvolle indruk op de kandidaat en de kandidaat krijgt kansen om impact te maken op de organisatie.

Gamification in het recruitment process

Recruitment mogelijkheden

Ga naar “Werving”

Werving

Gebruik gamification in je wervingsproces. Onze tools zijn gemaakt om de beste kandidaten nieuwsgierig te maken te binden aan jullie organisatie.

  • in overleg

v.a. 2.999,95 Vanafprijs.

Werving tool up digital
Ga naar “Selectie”

Selectie

Gamification kan je fantastisch toepassen voor de selectie in je recruitmentproces.

  • in overleg

v.a. 2.999,95 Vanafprijs.

Selectie tool up digital