Werving

Werving tool up digital
  • Gamification
  • Fun
  • Bedrijf
  • Zoeken

Werving game

Je eigen Werving game, je eigen stijl, jouw energie. Hier laat je blijken waar de organisatie voor staat.

Nieuwe generatie

Hoe spreek je generatie Z aan? De generatie die nu de arbeidsmarkt betreedt is anders dan de vorige generaties. Hoe anders is de generatie nu daadwerkelijk? Wat vinden zij belangrijk en bovenal hoe laat je blijken waar jouw organisatie voor staat?

Uit onderzoek van de Britse verzekeraar Bupa blijkt dat dat ruim 30% banen zou afslaan in bedrijven met een slechte milieu-impact, en dat 54% bereid is om (tot meer dan een kwart) minder loon te aanvaarden als de werkgever handelt in overeenstemming met de eigen normen en waarden.

Daarnaast vindt slechts 40% dat hun opleiding hun goed heeft voorbereid op de arbeidsmarkt.

Wat biedt jouw organisatie aan deze doelgroep? En bovenal hoe bereik je ze?

Wat krijg je van UP digital?

  • Interactieve manier om de kandidaat te leren kennen
  • De kandidaat leert de organisatie op een leuke manier kennen
  • Open vragen en multiple choice vragen
  • Ludieke opdrachten
  • Wij verzamelen de data en delen dit met jou

De werving game is inclusief

Starterpakket:

  • Intake en brainstorm
  • Uitwerken van het script
  • Content creëren
  • Productie
  • Live!
  • Resultaten

Voorbeeld traject Werving game

  • brainstorm over de behoefte, probleemstelling
  • content verzamelen
  • content in tool plaatsen
  • testen & details verbeteren
  • succesvolle integratie en ervaring

Werving game

Met onze werving game van UP Digital maak je impact op de kandidaat. Allereerst maakt de kandidaat op een leuke manier kennis met de organisatie. Matcht de kandidaat bij jouw cultuur? Dan kijken we welke skills de kandidaat heeft.

Dit doen we in de game app van UP Digital. In onze game app krijgen de kandidaten verschillende soorten vragen en leuke opdrachten. Hierdoor kan de kandidaat een verbluffende indruk achterlaten. Tegelijkertijd verzamel je op een innoverende manier belangrijke data.

De werving game is ook perfect in te zetten als tool tijdens een beurs, careerevent of in-house carrieredag.

Heb je interesse?

  1. Kennismaking:

    We maken een afspraak om kennis te maken. Dit kan live of via een online tool. Eventueel kunnen we je direct een demo laten zien zodat je goed zicht krijgt wat wij voor jou kunnen betekenen.

  2. Voorstel maken:

    Je bent natuurlijk direct enthousiast. Wij zorgen dan dat je binnen 24 uur een offerte op maat van ons ontvangt.

  3. Uitvoering:

    Zodra je akkoord bent gaan wij direct aan de slag. We zorgen dat je binnen 4 weken kunt beschikken over jullie nieuwe tool.

Prijs Werving game

De kosten zijn altijd opgebouwd uit een vaste investering plus een prijs per deelnemer.

Prijs Essential

Start-UP Investering

  • in overleg

2999,95 Excl. BTW (3629,94 incl. BTW)

Service Fee

Prijs per deelnemer (1 of meer games)

  • in overleg

12,50 / 10,00 p.p. Excl. BTW (15,13 / 12,10 incl. BTW)